Wednesday, October 21, 2009

九王爷

今天跟佩仪一起去九王爷那边看看+拜拜,
去的时候迷路了..
转了很久一下才到`
那些路又小又凹凸不平><
车过到都辛苦~

终于到了拉,
由于是我第一次去这种地方`
所以很兴奋下^^
那边很多人哦..
热闹`

过后就去买香拜拜,
跟着佩仪走进那很多烟的地方~
一踏进去不久眼睛就开始痛了..
佩仪很熟悉的走完+拜完,
我和他表妹就跟着后面拜`
还要给香烫到`
有一点很痛><

拜完了就去外面走走,
很多东西吃啊..
很像pasar malam~
买下买下`
原来买了很多,
吃到超饱><

去买臭豆腐吃,
整条街都是那个的味道`
哈哈~
佩仪吃一口就想吐了`
好笑..

看到很多年轻人在那边,
有点意想不到`
我还以为多数是比较大的人去了罢了..
可是那些年轻人都是去吃东西罢了~
无奈==

很不错下,
有机会你们就去看看~
很好玩^^
有有的拜拜许下愿^^

5 comments:

TRying小柔 said...

哈。。。那里是我的母校。。。
想想,我也应该去看看^^

p/s:校园开放日^^

冰山 said...

原来敏萤也有将注重传统的时候哦。。
我一直以为敏萤是个很in的新新人类。。
我要在朋友面前show给朋友看
我有敏萤这个朋友。。
哈哈哈哈哈哈。。

敏 萤 said...

哈哈~
给你炸到==
去那边玩玩罢了,
呵呵^^

Anonymous said...

hi how r u,
HApi now or ?
Hoow r u with ur new bf?

Maybe u only reply or only c this after few year

Anonymous said...

honestly
until now, sometime some night some moment, i still thinking of u,erm, i know the reason actually, because you r the first person that i feel that u r worth and can be love forever.

First time mar, that s y unforgettable.
Worst thing is, u not with me, although i really really love u...ming yun ba...zzz..

suddenly think abt you, so i come here..sometime i will imagine, if u n me until now also together ,how was our future or now? very hapi or?Whos know?maybe ...until the end,also like this gua....


although alot ppl say u not really pretty lah, but in my heart u r the prettiest 1. 5year nvr met,nvr talk,nvr contact, but my heart there is a space u still there.

erm..............................................

bye...